Flott sommertreff

Første lørdagen i juli hadde klubben sin tradisjonelle sommertreff-turnering. Og tradisjonen tro - sola skinte - banen var topp - og oppmøte (76 deltagere) også veldig bra. Her er tre av klassevinnerne: Anne Salvesen (klasse D), Jonny Andersson (klasse A) og Henning Myrer (klasse C). Stein Hauge  gikk til topp i B-klassen, men hadde reist før premieutdeling. La det være sagt at flere av klassevinnerne spilte seg solid ned.

Turneringsleder Ole Jonny Nordeng var godt fornøyd med oppmøtet. Han berømmet også deltagerne for god koronaoppførsel både før, under og etter turneringen. Som forøvrig ble avsluttet med en velsmakende grillmiddag ute på terassen. Takk til Sofia Brun og Gunn Nordstrøm for det.

Sivert arrangerte  chippekonkurranse over dammen ved klubbhuset som innbrakte gode kroner i klubbkassa. Når vi tar med at "closest to pin" på par tre hullene ble vunnet av Geir Rognerud (hull 6) Anne Salvesen (hull 8), Finn Johansen (hull 14) og Stein Hauge (hull 17) skulle det meste være nevnt.

Premiebordet var velfylt med mange fine bidrag. Her ble det også  loddet ut 25 premier på scorekortene. Neste store turnering er Kiwi turneringen 22. august. Meld dere på!