Bedriftsserie i minigolf- bli med

I samarbeid med ElverumsRadioen starter nå Elverum Golfklubb bedriftsserie i minigolf. Alle kampene spilles på den nye 9-hulls bana ved klubbhuset på Starmoen! Minigolf er både gøy og sosialt. Påmelding skjer nå – og oppstart blir tirsdag  14.juni.

Alle bedrifter i regionen kan melde på lag. Det er to spillere på hvert lag, men dere kan gjerne ha med innbyttere slik at du ikke behøver å spille alle kampene. Bedriftsseri i minigolf sponses av ElverumsRadioen  og har fått navnet Radioligaen.

Det vil bli ukentlige oppdateringer av kamper og tabellen i sporten på Elverumsradioen, slik at hvert lag og andre interessenter holdes oppdatert i ligaen.

Kampene spilles på følgende måte:

Hvert lag består av så mange spillere hvert lag måtte ønske, men det er kun 2 spillere fra hvert lag som spiller en kamp. En spiller kan ikke spille for flere lag. Alle lag skal møte hverandre 1 gang.

Det spilles 18 hull hvor det totale antall salg hvert lag bruker blir kampresultatet.
Seier gir 2 poeng.
Uavgjort gir 1 poeng
Tap gir 0 poeng

Ved lik poengsum etter endt sesong vil «målforskjell» avgjøre.

Det vil også komme «happenings» som lag i Radioligean får delta eksklusivt på i sesongen.

Det koster kr 5.000,- per lag å være med.

For påmelding, send epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.