Årsmøte 22.mars

Husk årsmøtet 22. mars på Forstmann.

Innkalling til årsmøte i Elverum golfklubb.

Årsmøtet avholdes Tirsdag 22. Mars 2022 på Forstmann fra kl. 1800.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest Tirsdag 8. Mars 2022 til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet på klubbens hjemmeside. Eventuelt kan man ta kontakt på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for å få tilsendt saksliste og dokumenter.

For å ha stemmerett på årsmøtet må man ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst en måned, og ha betalt kontigenten. Medlemmer under 15 år har møte / forslagsrett.

Styret er forberedt på at endringer i smittesituasjonen kan medføre at det ikke kan avholdes et fysisk årsmøte 22. Mars. Vi er klar over at mange medlemmer ønsker et fysisk møte, men vi vil da vurdere om da møtet eventuelt må avholdes digitalt. Alternativt vil møtetidspunktet da bli forskjøvet i tid.

Velkommen til årsmøte!