Endelig seier for "Endelig seier"

Kvartetten hadde blitt nummer 2 i "Spleiselaget Open" de to siste årene. I år var de offensive og kalte laget sitt "Endelig seier". Og denne gangen gikk det bra. Gratulerer til Kenneth Bull, Simen Falck Larsen, Trond Sundeng og Morten Håkon Solberg. 92 spillere deltok i strålende vær i årets utgave av Spleiselaget som er en av klubbens mest populære turneringer.

Spleiselaget Open er en lagturnering med fire spillere på hvert lag.Dette er en scrambleturnering hvor hver spiller må ha minst 4 tellende slag. Spleiselaget er en svært så sosial turnering som tydelig har truffet både klubbmedlemmer og tilreisende fra naboklubber. Turneringsleder Ole Jonny Nordeng var da også svært fornøyd med årets utgave. Alt fungerte svært bra og folk koste seg etterpå med mat og drikke.

Fikk hole in one

Lag nummer to ble "Brun og Blid" (Ole Jonny Nordeng, Frode Brun, Sofia Brun og Fredrik Brun Norstrøm) og laget "Pingu" (Christian Kvamme, Jenny Marie Kvamme, Liz Helen Flyen Kvamme og Knut Are Bakken).

Ellers mange gratulasjoner til Anteja Solberg som slo til med Hole in one på hull 8. Hipp, hipp hurra!

.